Peníscola demana el vot a través de TikTok en els últims dies de campanya per a passar a la final de Ferrero Rocher
- El pròxim dia 3 de desembre s'anunciaran els dos pobles que passen de fase, dels quatre participants que hi ha fins ara
- Andrés Martínez: "Confiem a ser un dels dos seleccionats, no obstant això, el més important i la major lliçó d'aquesta campanya ha sigut comprovar l'amplíssim suport que hem rebut, com s'ha bolcat el poble, els nostres veïns i els nostres visitants per a fer costat a Peníscola"
Peníscola apura els últims dies de votacions, després de quasi un mes de campanya de captació de vot per a aconseguir la il·luminació nadalenca de Ferrero Rocher.
En aquestes últimes jornades s'incorpora TikTok als canals en els quals la localitat castellonenca demana el vot en línia.
"Amb la música que emprem per a la realització del vídeo que vam rodar junts en el far, els nostres veïns estan pujant aquests dies els seus breus vídeos a TikTok recordant que cal votar per a classificar-nos; una forma desenfadada i divertida per a cridar l'atenció dels més ressagats i esperar l'anunci en el qual sabrem si continuem competint fins a la final" ha explicat l'alcalde, Andrés Martínez.
El primer edil, a més, ha mostrat el seu optimisme i agraïment per totes les mostres de suport i afecte rebudes, "confiem a ser un dels dos seleccionats, no obstant això, el més important i la major lliçó d'aquesta campanya ha sigut comprovar l'amplíssim suport que hem rebut, com s'ha bolcat el poble, els nostres veïns i els nostres visitants per a fer costat a Peníscola.